Obrim la convocatòria laboral per presentar-se a la plaça de tècnic/a d’administració, secretaria i suport a projectes del CJB. A continuació trobareu l’oferta:
Requisits i condicions
Tasques a realitzar:
- Administració
- Suport administratiu a l’equip tècnic i al Secretariat del CJB
- Relació amb proveïdors (facturació i pagaments)
- Gestió i suport en la justificació de subvencions
- Secretaria
- Atenció al públic i telefònica
- Gestió de la correspondència, el correu electrònic i l’arxiu
- Manteniment a la base de dades
- Gestió del magatzem i del material d’oficina
- Projectes
- Gestió i suport a projectes del CJB
Es demana:
- Edat de 20 a 30 anys
- Estudis/coneixement en administració i gestió de la informació
- Coneixements d’ofimàtica (full de càlcul i processador de text)
- Experiència remunerada o voluntària en la justificació de subvencions
- Disponibilitat i flexibilitat horària
- Coneixement del teixit associatiu juvenil
- Capacitat d’autonomia, iniciativa i treball en equip
Es valorarà:
- Coneixements de comptabilitat i gestió econòmica
- Experiència remunerada o voluntària en la gestió de projectes associatius
- Coneixement de l’organització de l’administració pública local i serveis juvenils
- Formació complementària en gestió de projectes o entitats
S’ofereix:
- Contracte indefinit amb un període de prova de 3 mesos
- Incorporació setembre 2023
- Jornada de 30 hores setmanals
- Horari flexible adaptat a les necessitats dels projectes (a convenir)
- Sou brut anual de 19.649,73 € en 14 pagues
Com presentar-s’hi?
Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic a la direcció seleccio@cjb.cat amb l’assumpte “Ref.AdminCJB2023” i respondre el següent formulari. (Important: no es tindran en compte les candidatures que no realitzin els dos passos).
La data límit de lliurament de currículums i formulari serà el 28 d’agost a les 10:00.